Verzenden & retourneren
Verzending Info!
Klantenservice Bedrijfsgegevens bedrijfsnaam: HetAllegaartje.nl
kvk nr: 30101272 btw nr: NL8010.41.041.B.01
Adresgegevens
Hoe kan ik HetAllegaartje.nl bereiken?
- 24 uur per dag via email [email protected]
- per post via onderstaand adres: HetAllegaartje.nl Darthuizerberg 126 3825BR Amersfoort U kunt ons ook bezoeken*: (*eerst even bellen of emailen)
Bestelmethode Hoe kan ik bestellen?
U kunt op meerdere manieren bestellen:
- via de website www.HetAllegaartje.nl
- via email [email protected]
Hoe kan ik een bestelling plaatsen:
Hier vind u in het kort de te volgens stappen om een bestelling te plaatsen:
- Kies het artikel van uw keuze.
- U kunt nu kiezen voor "Bestellen" of druk op het plaatje voor een uitgebreide omschrijving
- Heeft u op "bestellen" gedrukt dan krijgt u de afbeelding met de keuze Bestellen. Kiest u hiervoor dan plaats u het artikel in uw winkelwagen. Wilt u het artikel niet kies dan voor "verder winkelen".
- Heeft u op de afbeelding gedrukt en wilt dit artikel druk dan op "in winkelwagen". Wilt u het artikel niet, ga dan uit het artikel (pijltje terug en/of kies ander artikel)
- Als u het artikel in de winkelwagen heeft geplaatst komt u vervolgens in u winkelwagenoverzicht. U kunt nu uw winkelwagen controleren eventueel aanpassen.
- Bent u klaar met winkelen kies dan voor "bestelling afronden"
- u kunt u nu als klant registreren of als u dat niet wilt kiest u voor "afrekenen af gast"
- vervolgens dient u de adresgegevens in te vullen om verzending mogelijk te maken
- vervolgens kiest u voor afhalen of verzenden
- vervolgens kiest u de betaalmethode
- Als laatste scherm heeft u nogmaals het totaaloverzicht van uw bestelling. Weet u zeker dat u de bestelling wilt plaatsen kies dan voor "kopen"
Levering en betaling
Hieronder vind u de werkwijze van HetAllegaartje.nl met betrekking tot de bestelling, levering en betaling.
Hiermee weet u precies waar u aan toe bent indien u besluit bij ons te bestellen.
Tevens houden wij ons uiteraard aan de Wet kopen op afstand
Betaalmethode
Hoe kan ik betalen?
Dit kan op 3 manieren
1. U betaalt vooraf door het totaalbedrag over te maken op onze bankrekening onder vermelding van het ordernummer.
ING gironummer: 5410756 tnv Leduc & Savigny BV te Amersfoort
• IBAN: NL82INGB0005410756
• BIC/SWIFT: INGBNL2A (voor klanten buiten Nederland)
Let op! Indien u de IBAN en BIC code niet doorgeeft aan uw bank wordt er 17 euro extra kosten berekend. In sommige gevallen wordt de helft van deze kosten aan ons berekend. Wij zijn helaas genoodzaakt dit aan u door te belasten.
2. U haalt de bestelde producten bij ons af en betaalt contant in ons magazijn. U betaalt geen verzendkosten. U kiest de betaalmethode zelf in de bestelprocedure van onze shop.
3. Paypal: Wat is PayPal? PayPal is een online betaalservice waarmee u op eBay en in andere online winkels kunt betalen.
Maar u kan met PayPal ook online geld overmaken naar familie en vrienden of geld ontvangen.
PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. U kan betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPalrekening.
Meer informatie over PayPal vindt u op www.paypal.nl.
Levertijd
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
De levertijd is afhankelijk van de gekozen betaalmethode.
Producten, mits op voorraad, die voor 15:00 uur zijn besteld en betaald worden nog de zelfde dag verzonden.
Producten welk niet op voorraad zijn, hebben doorgaans een levertijd van 2 tot 3 werkdagen.
De snelste manier van bestellen is wanneer u vooraf betaalt via uw bank. Wij kunnen direct zien of de betaling gelukt is en verzenden meestal nog dezelfde dag.
Betaalt u vooraf dan wordt de bestelling meestal dezelfde dag verzonden waarop de betaling is bijgeschreven op onze rekening.
Track en Trace
Indien uw bestelling verzonden wordt in een pakket dan ontvangt u van ons per mail een track en Trace nummer zodat u de bestelling kunt volgen.
Bij brievenbuspost ontvangt u geen track en trace nummer.
Verzending
Wie levert de bestelling af?
Al onze leveringen worden bezorgd door PostNL en DHL. Het voordeel hiervan is dat u geleverd krijgt samen met de reguliere post.
Bent u niet thuis, geen probleem. Het pakket wordt de volgende werkdag nogmaals aangeboden en kan daarna twee weken lang afgehaald worden op het postkantoor bij u in de buurt.
Wat zijn de tarieven? De verzendkosten die wij hanteren zijn gebaseerd op de actuele tarieven van PostNL. Deze zijn altijd lager dan de tarieven die u betaalt voor een pakketzegel en zijn als volgt:
Verzendkosten:
• Wij berekenen een bijdrage in de verzendkosten van € 6,50 (incl. btw) bijdrage in de verzendkosten. Bestellingen boven de € 75,- worden gratis verzonden.
• Verzending naar het buitenland krijgt een toeslag.
Waar levert HetAllegaartje.nl?
Wij verzenden binnen Europa en ook daar buiten. Klanten buiten Nederland kunnen alleen bestellen via online betalen of vooruitbetaling.
Voor vragen stuurt u een email aan onze klantenservice.
Retourneren van producten
Wanneer kan ik wat terugsturen en hoe doe ik dat?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF-formulier) of door gebruik te maken van het Europees modelformulier voor herroeping (PDF-formulier), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Indien redelijkerwijs mogelijk, verzoeken wij u om de originele verpakking en ongebruikt gefrankeerd retour te sturen. Bij ongefrankeerde zendingen worden de werkelijke kosten bij u in rekening gebracht.
Indien u twijfelt of vragen heeft dan kunt u ook een email sturen aan onze klantenservice (dit is niet verplicht).
Klachten
Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice. Binnen 1 werkdag krijgt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wij zullen proberen een passende oplossing te vinden.
Mocht u niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt deze commissie bereiken via www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt.
In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via mail.
Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het artikel.
Extra garanties doen niks af aan de wettelijke rechten van de consument.